مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 20:122022-07-05سياسي

پایان نصب 400 دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا 48 ساعت آینده


معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: عملیات نصب 400 دستگاه کانکس اهدایی از سوی فرماندهی کل سپاه پاسداران تا 48 ساعت آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حسن صنعتکاران شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  فرماندهی کل سپاه پاسداران  400 دستگاه کانکس به منطقه زلزله زده سایه خوش بندرلنگه اهدا کرده که هم اکنون 20 گروه جهادی متخصص مشغول نصب و راه اندازی آن هستند.

وی افزود: همزمان با نصب کانکس ها، 150 چشمه دستشویی و حمام نیز در منطقه سایه خوش جانمایی و نصب می شود و آبرسانی سیار با تانکرهای آبرسان تا رفع کامل مشکل آب در منطقه سایه خوش در حال انجام است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امداد رسانی گروه های فعال و توانمند جهادی و بسیجی در منطقه زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف آن از همان آغازین لحظه های وقوع زلزله آغاز شده و تا زمان عادی شدن وضعیت مردم آسیب دیده این مناطق در میدان ادامه دارد.

صنعتکاران ادامه داد: از زمان وقوع زلزله سایه خوش تاکنون گروه های بسیجی و سپاهی، نیروهای نظامی و انتظامی و مسوولان استانی و ملی در صحنه حضور پیدا کرده اند اما مانند همیشه گروه های جهادی در راس و در گام نخست خدمت رسانی به زلزله زدگان می درخشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نصب 400 دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا 48 ساعت آینده

پایان نصب 400 دستگاه کانکس اهدایی فرماندهی کل سپاه تا 48 ساعت آینده