مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 19:572022-07-05ورزشي

نمایشگاه انفرادی «نسیم هنر» در حوزه هنری مازندران برپا شد


نسیم خوش تراش در برنامه «ماه مهر» ویژه برنامه ماه مبارک رمضان که از شبکه مازندران پخش می شد  در 30 شب تصویر 29 شهید را همزمان با اجرای زنده برنامه طراحی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، بعدازظهر امروز نمایشگاه انفرادی نقاشی نسیم هنر در محل نمایشگاهی حوزه هنری مازندران برپا شد.

نسیم خوش تراش بانوی هنرمند جویباری با ایده پردازی در سال 1400 چهره قهرمانان ورزشی حسن یزدانی، کامران قاسم پور و امیر محمد یزدانی را طراحی و به خانواده آنان هدیه کرد.

  این بانوی هنرمند جویباری می گوید: وقتی حسن یزدانی این جهان پهلوان کشتی در آیین تجلیل از مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهید شاخص ورزشی حسن فقیهی حاضر شد؛ راغب شدم تا تمثال این شهید را طراحی و در یادواره شهدای ملی تقدیم خانواده اش کنم.

  خوش تراش که هفت سال است در زمینه هنرهای تجسمی مازندران فعالیت دارد و یکسال است با حوزه هنری مازندران کار می کند، اظهار کرد: هنر نقاشی سبب شد تا با زندگی شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم بیشتر آشنا شوم همین اقدام باعث شد تا با کمک اداره ارشاد شهرستان جویبار تصویر نخستین شهید مدافع حرم این شهرستان را طراحی و در مراسمی به خانواده شان تقدیم کنم.

  این بانوی هنرمند با اشاره به اینکه در برنامه ماه مهر ویژه برنامه ماه مبارک رمضان که از شبکه مازندران پخش می شد  در 30 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه انفرادی «نسیم هنر» در حوزه هنری مازندران برپا شد

نمایشگاه انفرادی «نسیم هنر» در حوزه هنری مازندران برپا شد