مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 14:072022-07-05حوادث

خطر در کمین شهروندان بیرجندی/ بافت فرسوده و خیابان های کم عرض دو معضل «بیرجند» است


سرپرست سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: بافت قدیمی در برخی از محلات شهر خطر جدی برای ساکنان این مناطق محسوب می شود و برخی ساختمان های قدیمی که ایمنی لازم را ندارند محلی برای دپوی ضایعات هستند.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ وجود ساختمان های ناایمن خطرات فراوانی تاکنون داشته که یکی از مصداق های آن در کشور ساختمان متروپل آبادان بود که متأسفانه تعداد زیادی از هموطنانمان را براثر این حادثه از دست دادیم.

شهر بیرجند یکی از شهرهای قدیمی و بزرگ ایران بوده که بافت قدیمی گسترده آن گواه بر قدمت این شهر دارد.

با توجه به بافت قدیمی این شهر ساختمان هایی به سبب قدمت بالا ناایمن بوده و یا معابر تنگ در موقع حادثه کار امدادرسانی و خدمت رسانی را برای دستگاه های خدمات رسان همچون آتش نشانی را با مشکل مواجه می کند که خطر جدی در شهر محسوب می شوند.

مهدی رضایی یکی از کاسبان بازار بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: ایمنی شرط نخست در هر کاری بوده که جزو ضروریات در مکان های کسب و کار محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه در برخی از نقاط شهر و حتی در بازار بیرجند معابر آنقدر تنگ بوده که در موقوع وقوع حادثه خود مشکلات بزرگتری را به همراه دارد، افزود: برخی از مواقع شاهد آتش سوزی در برخی از واحدهای صنفی داخل بازار بیرج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر در کمین شهروندان بیرجندی/ بافت فرسوده و خیابان های کم عرض دو معضل «بیرجند» است

خطر در کمین شهروندان بیرجندی/ بافت فرسوده و خیابان های کم عرض دو معضل «بیرجند» است