مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 20:572022-07-04ورزشي

امام جمعه شیراز: ورزشی نویسان فارس مدبرانه و خلاقانه برندسازی کنند


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: شکل گیری انجمن با کیفیتی در عرصه ورزش نویسی، بیانگر این است که از حیث اجتماعی به قله هایی رسیده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت ا.

لطف الله دژکام عصر امروز در نشستی که با حضور هیئت رییسه انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان فارس به مناسبت روز جهانی ورزشی نویسان برگزار شد، اظهار داشت: شکل گیری انجمن ورزشی نویسان در شیراز، به عنوان دومین استان در کشور به معنای رشد و بالندگی تلاش هایی است که در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این شیراز در قله است، اظهار داشت: شکل گیری تیم های ورزشی، گزارش خبری ورزشی و در نهایت انجمن ورزشی نویسان به معنی این است که زنجیره هدفمندی تشکیل و تکمیل شده که این نمادی از اوج فرهنگِ شهر ما است.

امام جمعه شیراز اظهار داشت: وقتی ما تشکل هایی مثل انجمن ورزشی نویسان ایجاد می کنیم باید اهداف خود را کاملا مشخص نماییم، در ورزش عده ای بازیکن و ورزشکار داریم و عده ای دوست داران و طرفداران ورزش و عده ای مدیران عرصه ورزش هستند.

حالا باید دید اهداف هر کدام چیست؟ او افزود: اهداف اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی که پشت ورزش است برای ورزشی نویسان باید ملموس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شیراز: ورزشی نویسان فارس مدبرانه و خلاقانه برندسازی کنند

امام جمعه شیراز: ورزشی نویسان فارس مدبرانه و خلاقانه برندسازی کنند