مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 17:472022-07-04حوادث

جان باختن 10 نفر در استخرهای کشاورزی تربت حیدریه


هادی مراد زاده رییس هیات شنا وشیرجه تربت حیدریه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بهار امسال 2 جوان 13 ساله در استخر کشاورزی واقع در روستای سرگلون شهرستان زاوه غرق شدند، هفته گذشته نیز در روستای زرمهر تربت حیدریه یک پسر 15 ساله اسیر گرداب مرگ شد و خانواده ای را داغدار کرد.

وی گفت: هر چند آمار یک دستی موجود نیست، اما از ابتدای امسال 10 نفر در منطقه تربت حیدریه دچار غرق شدگی در استخرهای کشاورزی شده اند.

رییس هیات شنا وشیرجه تربت حیدریه ادامه داد: طبق آمار دریافتی از منابع امداد و نجات، از ابتدای امسال تاکنون و بصورت میانگین ماهانه 2 نفر در استخرهای ذخیره کشاورزی این منطقه غرق شده و جان باختند.

مرادزاده با اشاره به اینکه اغلب این استخرها بدون مجوز ساخته شده و ایمنی لازم را رعایت نکرده اند، افزود: یکی از موارد مهم، ساده انگاری در ساخت این استخرها است که گاه ملاحظه می شود فنس کشی نشده یا در داخل آن نکات ایمنی لازم رعایت نشده است و هر استخر کشاورزی حکم یک تله برای جوانان را دارد وحتی غواصان نیز اگر طناب نداشته باشند نمی توانند نجات پیدا کنند.

وی گذاشتن فنس 3 متری قفل دار ، مجهز بودن 4 طرف استخر به نردبان از جنس طناب نخ نسوز ، انداختن تیوب در کاسه استخر و حتی یک چوب بزرگ را از الزامات امکانات یک استخر عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن 10 نفر در استخرهای کشاورزی تربت حیدریه

جان باختن 10 نفر در استخرهای کشاورزی تربت حیدریه