مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-04اقتصادي

1300 واحد شهرک صنوف قم واگذار شد


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تعداد قطعات شهرک صنوف هزار و 604 واحد است که از این بین هزار و 300 واحد واگذار و 304 واحد باقی مانده نیز در شرف واگذاری به صنف صنعت ساختمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری در جلسه شورای سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم اظهار داشت: متمم بودجه سال گذشته این سازمان در نهایت به میزان 860 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم ادامه داد: همچنین جدول تعرفه بهای خدمات و پیشنهادی سازمان در سال 1401 نیز تصویب و برای اجرا ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه بودجه سال جاری این سازمان نیز بالغ بر 110 میلیارد ریال نهایی شده است، ابراز کرد: این بودجه در مقایسه با بودجه سال گذشته 40 درصد و در مقایسه با متمم بودجه سال قبل 28 درصد افزایش داشته است.

مظفری خاطرنشان کرد: احداث 10 سوله در میدان شهید رجایی، تعمیر و بهسازی فروشگاه های سطح شهر، احداث 2 عدد پست زمینی برق در شهرک خودرو، اجرای طرح آب و گازرسانی به همراه توزیع روکش آسفالت در فاز سوم شهرک صنوف، احداث 10 واحد کارگاهی در شهرک صنوف و تکمیل پروژه اجرای خط برق 20 کیلو ولت از پست معصومیه تا ورودی شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1300 واحد شهرک صنوف قم واگذار شد

1300 واحد شهرک صنوف قم واگذار شد