مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-04سياسي

سگ های بی صاحب عقیم می شوند و به محله ها بازمی گردند


رییس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر همدان با بیان اینکه جمع آوری سگ های ولگرد خواسته مردمی و مطالبه به حقی است گفت: به همت سمن ها در هفته چندین سگ بی صاحب در سایت نگهداری سگ های بلاصاحب عقیم می شوند و مجدد به محله ها بازمی گردند.

- علی اکبر نظری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جمع آوری سگ های ولگرد خواسته مردمی و مطالبه به حقی است اظهار کرد: همکاری جدی تر شهرداری برای تحقق این مطالبه مردمی الزامی است.

وی یادآور شد: این معضل اجتماعی طی جلسات متعدد بررسی و راهکارهایی هم داده شده اما آنچه ضروری به نظر می رسد حل این معضل است به طوری که شهرداری در این راستا تدابیر عملیاتی بیندیشد.

رییس کمیسیون خدمات شهری، زیست محیطی و بهداشت شورای شهر همدان به تعبیه سایتی به وسعت حدودا 2 هزار مترمربع برای نگهداری سگ های بلاصاحب اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سگ های ولگرد جمع آوری و به سایت منتقل می شوند.

وی از فعالیت سمن ها در این راستا یاد کرد و گفت: به همت سازمان های مردم نهاد در هفته چندین سگ بی صاحب در این سایت عقیم می شوند و مجدد به محله ها بازمی گردند اگرچه برخی دیگر از سگ ها تربیت می شوند تا در حوزه حراست و حفاظت باغات و کارخانجات استفاده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سگ های بی صاحب عقیم می شوند و به محله ها بازمی گردند

سگ های بی صاحب عقیم می شوند و به محله ها بازمی گردند