مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:222022-07-04سياسي

الزام استاندار سمنان برای تفویض اختیار به مدیران شهرستانی


مدیران کل این استان موظف هستند تا ضمن تفویض اختیار به مدیران شهرستانی، با حضور در شهرستان ها، نسبت به رسیدگی امور و تسریع و تسهیل مطالبات و امور اداری مردم اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در گردهمایی اتحادیه های اصناف شهرستان شاهرود اظهار کرد: مردم شاهرود همان طور که مقام معظم رهبری تأکید کردند، مردمی باصفا و معلمان دین و اخلاق هستند.

وی اضافه کرد: مردم شاهرود در هشت سال دفاع مقدس در کنار دیگر مردم شهرستان های استان  سمنان به خوبی نقش آفرینی کردند و درخشیدند و امروز در زمینه اقتصاد و اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها نیز به خوبی همراهی کردند.

استاندار سمنان ادامه داد: در حوزه استان سمنان، در زمینه مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها همراهی بسیار خوبی از سوی مردم فهیم استان، اتاق اصناف، کسبه و بازاریان و دست اندرکاران طرح صورت گرفت و با کمبودی در حوزه اقلام و کالاهای اساسی مواجه نشدیم.

هاشمی تصریح کرد: بازاریان در همه گیری ویروس کرونا با مشکلاتی روبه رو شدند؛ اما با این وجود در حوزه تأکیدات مقام معظم رهبری و اجرای رزمایش مواسات و همدلی و تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان، همراه با بسیج و تشکل های دینی و فرهنگی ورود بسیار ارزشمندی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام استاندار سمنان برای تفویض اختیار به مدیران شهرستانی

الزام استاندار سمنان برای تفویض اختیار به مدیران شهرستانی