مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 19:122022-07-03اقتصادي

انسداد 25 حلقه چاه آب غیرمجاز کشاورزی در مازندران


مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران، از انسداد 25 حلقه چاه آب غیرمجاز طی 3 ماهه بهار 1401 در مازندران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمهدی عمادی مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران در جلسه شورای کشاورزی استان گفت: در راستای اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در سه ماهه نخست سال 1401 تعداد 25 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و از برداشت دو دهم میلیون متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی استان جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون از 80 عملیات حفاری چاه غیرمجاز جلوگیری به عمل آمده است، گفت: 12 دستگاه حفاری غیرمجاز نیز توقیف شده است.

مدیر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال با تلاش همکاران  برای کنترل میزان بهره برداری از چاه های دارای پروانه بهره برداری، تعداد 9 دستگاه کنتور هوشمند بر روی چاه های مجاز توسط مدیریت منابع آب شهرستان ها نصب شده است.

عمادی با اشاره به اینکه منابع آب های زیرزمینی از منابع استراتژیک و مهم استان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: برداشت بی رویه از منابع آب های زیرزمینی استان باعث افت شدید سطح آب های زیرزمینی می شود و براساس قوانین و مقررات با هرگونه تخلف در زمینه آب های سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 25 حلقه چاه آب غیرمجاز کشاورزی در مازندران

انسداد 25 حلقه چاه آب غیرمجاز کشاورزی در مازندران