مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 15:272022-07-03حوادث

سقوط اتوبوس به دره در بلوچستان پاکستان با 20 کشته


پلیس پاکستان از کشته و زخمی شدن 30 نفر در نتیجه سقوط اتوبوس مسافربری به دره در ایالت مرزی واقع در جنوب غرب این کشور خبر می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، شفقنا به نقل از شبکه تلویزیونی ژئو تی وی پاکستان نوشت: پلیس ایالت بلوچستان در جنوب غرب این کشور پیش از ظهر امروز (یک شنبه) اعلام کرد که بر اثر سقوط یک اتوبوس مسافربری به یک دره واقع در ناحیه شیرانی در شمال شرق این ایالت مرزی، دست کم 20 مسافر جان خود را از دست دادند و 10 تن دیگر نیز زخمی شدند.

در حالی که پیش از این، معاون کمیسر ناحیه شیرانی گفته بود که حادثه مذکور 19 کشته و 12 زخمی بر جای گذاشته، پلیس بلوچستان تاکید کرد که به دنبال مرگ یک زخمی دیگر در بیمارستان، شمار کشته های این حادثه دلخراش به 20 تن افزایش یافته است.

در همین حال، مسئولان امداد و نجات پاکستان عنوان کردند که این اتوبوس مسافربری از شهر راولپندی در شمال ایالت مرزی پنجاب در شرق این کشور به مقصد شهر کویته در شمال ایالت بلوچستان در حرکت بوده که در نزدیکی منطقه دهانه سر در ناحیه شیرانی، به یک دره عمیق سقوط کرده است.

به دنبال حادثه سقوط اتوبوس در ایالت بلوچستان نیز، عارف علوی ، رییس جمهوری پاکستان در قبال کشته شدن شماری از مسافران اتوبوس ابراز تاسف عمیق کرده و شهباز شریف ، نخست وزیر این کشور نیز ضمن ابراز تاسف عمیق از کشته شدن آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط اتوبوس به دره در بلوچستان پاکستان با 20 کشته

سقوط اتوبوس به دره در بلوچستان پاکستان با 20 کشته