مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-03اقتصادي

جزییات همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کلانشهر تهران


معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران با اشاره به جزییات برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر تهران گفت: برگزاری این همایش در جهت بهره مندی از بخش خصوصی و مردمی کردن اقتصاد شهری جهت انجام پروژه های مختلف عمرانی و شهری بسیار حائز اهمیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل فلاح معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران در نشست خبری  حمایت بین المللی فرصت های سرمایه گذاری کلانشهر تهران اظهار داشت: برگزاری این همایش گام مؤثری در ارتقای سطح زندگی در شهر تهران خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته سازمان سرمایه گذاری شهرداری در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی موفق  عملکرده است، گفت: بررسی های ما نشان می دهد که یکی از آسیب های این مسأله این بوده که مقدمات برای جذب سرمایه گذار لحاظ نشده و از طرفی امکان سنجی نیز صورت نگرفته است.

معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران با بیان اینکه برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری گامی مؤثر در جهت جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی است، گفت: پروژه هایی را در این همایش ارائه می دهیم و مشوق هایی هم برای جذابیت در نظر گرفته ایم و تا کنون 231 پروژه پیش بینی شده که در حوزه های مختلف شهری و عمرانی است و برخی نیاز به فاینانس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کلانشهر تهران

جزییات همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کلانشهر تهران