مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 14:222022-07-03بين الملل

دانشمند آمریکایی: ویروس کرونا از آزمایشگاهی در آمریکا بیرون آمده


من پس از 2 سال تحقیقات فشرده واقعا متقاعد شدم که این ویروس (کووید-19) از یک آزمایشگاه زیست فناوری (بیو تکنولوژی) آمریکا نشات گرفته است و منشا و دلیل طبیعی نداشته است.

- جفری ساکس : من پس از 2 سال تحقیقات فشرده واقعا متقاعد شدم که این ویروس (کووید-19) از یک آزمایشگاه زیست فناوری (بیو تکنولوژی) آمریکا نشات گرفته است و منشا و دلیل طبیعی نداشته است.

جفری ساکس دانشمند اقتصاد دان و تحلیلگر آمریکایی مدعی شده ویروس کووید- 19 منشا طبیعی نداشته و احتمالا از آزمایشگاهی در ایالات متحده آمریکا به بیرون درز کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از راشا تودی ، این دانشمند آمریکایی که به مدت بیش از 2 سال ریاست کمیسیون کووید-19 مجله معتبر پزشکی لنست را بر عهده داشته، ادعا کرده ویروس کووید-19 منشا طبیعی نداشته و از یک آزمایشگاه بیولوژیکی در ایالات متحده بیرون آمده است.

او گفته است: من پس از 2 سال تحقیقات فشرده واقعا متقاعد شدم که این ویروس (کووید-19) از یک آزمایشگاه زیست فناوری (بیو تکنولوژی) آمریکا نشات گرفته است و منشا و دلیل طبیعی نداشته است.

این ادعا در حالی است که از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در چین و سپس در جهان، رسانه ها و محافل سیاسی در آمریکا و سایر کشورهای غربی، منشا ویروس کرونا را از بازاری در شهر ووهان دانسته و دولت چین را به پنهانکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند آمریکایی: ویروس کرونا از آزمایشگاهی در آمریکا بیرون آمده

دانشمند آمریکایی: ویروس کرونا از آزمایشگاهی در آمریکا بیرون آمده