مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 09:122022-07-03دانش

کاهش زمان مورد نیاز برای آزمایش های ژنتیکی حوزه کشاورزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از صندوق های فعال در حوزه حمایت از نوآوری در بخش کشاورزی، حمایت صدهزار دلاری از یک استارت آپ نانویی انجام داده است، - یکی از صندوق های فعال در حوزه حمایت از نوآوری در بخش کشاورزی، حمایت صدهزار دلاری از یک استارت آپ نانویی انجام داده است، استارت آپی که به دنبال کاهش زمان انجام تست های ژنتیکی در حوزه کشاورزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکی از صندوق های فعال در حوزه حمایت از نوآوری در بخش کشاورزی، حمایت صدهزار دلاری از یک استارت آپ نانویی انجام داده است، استارت آپی که به دنبال کاهش زمان انجام تست های ژنتیکی در حوزه کشاورزی است.

نانوبیودیزاینز (NanoBio Designs)، شرکتی که به توزیع کنندگان غلات و تامین کنندگان بذر راه حل های تشخیص سریع ژنتیکی در محل ارائه می کند، سرمایه گذاری 100000 دلاری از سوی یک صندوق نوآوری کشاورزی به نام Purdue Ag-Celerator، دریافت کرده است.

رایان اسکار، مدیرعامل شرکت نانوبیودیزاینز گفت که به دلیل افزایش نظارت ها برای برچسب گذاری مواد غذایی اصلاح شده ژنتیکی، به راه حل های جدید آزمایش DNA نیاز است.

پلت فرم ExpresSeed این شرکت، آزمایش ژنتیکی را از سه تا پنج روز به چند دقیقه کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان مورد نیاز برای آزمایش های ژنتیکی حوزه کشاورزی

کاهش زمان مورد نیاز برای آزمایش های ژنتیکی حوزه کشاورزی