مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 تیر 1401 ساعت 07:372022-07-03سياسي

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه


فرماندار پاوه با بیان اینکه شهر بانه وره و 12 روستای شهرستان نیازمند آبرسانی سیار است، گفت:دو منطقه پر جمعیت شهر پاوه روزانه، 12 ساعت آب ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی فرماندار پاوه در نشست قرارگاه عملیاتی آبرسانی استان کرمانشاه که به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل مرتبط برگزار شد با اشاره به شرایط بحرانی  شهرستان پاوه به لحاظ تنش آبی، اظهار کرد: هم اکنون شهر بانه وره و 12 روستای شهرستان به دلیل نبود آب شرب، نیاز مبرم به آبرسانی سیار دارند.

وی افزود: برای انجام این مهم نیاز به تامین تانکر آبرسانی به میزان کافی است.

تأمین آب شرب پایدار برای شهر بانه وره و روستاهای نیازمند آب از اولویت های این فرمانداری و امور آب و فاضلاب استان است که برای اجرا و عملیاتی شدن آن در آینده ای نزدیک برنامه تدوین شده است.

 فرماندار پاوه تصریح کرد: با توجه به کاهش دبی آب چشمه های تامین آب شرب روستاهای شهرستان و به منظور سلامت آب ضرورت دارد مرکز بهداشت و امور آب و فاضلاب به صورت مستمر بر کلرزنی آب  چشمه ها نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمات آب و فاضلاب باید شامل تمام نقاط شهری و روستایی شود، بر  تحت پوشش قرار گرفتن تعدادی از روستاهای شهرستان از جمله نروی، کینه،  نجار، کمدره و تین که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه

شهر «بانه وره» تشنه است/ لزوم آبرسانی سیار به 12 روستای پاوه