مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-02سياسي

روایت همسر رییسی از بدترین دوره برای زنان جهان


جمیله علم الهدی با تاکید بر اینکه با توجه به فساد و فحشا و بی بندوباری، هیچ دوره تاریخی برای زنان در سراسر جهان بدتر از دوره فعلی نبوده است، افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، جمعی از خانواده ها و همسران شهدا جمعه 10 تیرماه، همزمان با اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها ، با جمیله علم الهدی، همسر رییس جمهور دیدار کردند.

در این نشست، همسران شهدای هسته ای، جنگ تحمیلی، مدافعان حرم و تیپ فاطمیون، ناجا، سلامت، امنیت، دیپلمات ها، حادثه منا و عرفه و همسران شهید طهرانی مقدم و فخری زاده حضور داشتند که در محفلی صمیمی به معرفی شهیدان خود پرداختند و برخی از همسران شهدا نیز دغدغه های خود را در زمینه عفاف و حجاب مطرح و بر آمادگی و مهیا بودن ظرفیت فرهنگی خانواده شهدا در زمینه های فرهنگی تاکید کردند.

در این دیدار، جمیله علم الهدی، عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی طی سخنانی در جمع همسران شهدا ضمن عرض تبریک این ایام اظهار داشت: جایگاه همسران شهدا در کشورمان بسیار والاست.

علم الهدی با بیان اینکه ازدواج آسمانی که با وصلت نورانی حضرت علی و حضرت زهرا آغاز شود، امتداد آن نیز ازدواج هایی است که به شهادت همسران ختم شده است، تصریح کرد: محشور شدن و همنشینی با یک شهید در دوران حیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت همسر رییسی از بدترین دوره برای زنان جهان

روایت همسر رییسی از بدترین دوره برای زنان جهان