مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-02اقتصادي

حفظ هنرصنعت نمد در گرو اتصال هنرمندان این حوزه به بازارهای جهانی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و اتصال هنرمندان این حوزه به بازارهای جهانی و اقتصادی کردن فروش تولیدات نقش مهمی در حفظ هنر صنعت نمد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا جیلان ظهر امروز در برنامه گرامی داشت سالروز ثبت شهرکرد به عنوان شهر ملی نمد ، گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی و اتصال هنرمندان این حوزه به بازارهای جهانی و اقتصادی کردن فروش تولیدات نقش مهمی در حفظ هنر صنعت نمد دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به گشایش نمایشگاه نمدمالی نوین و سنتی در موزه باستان شناسی مرکز استان، افزود: فعالیت دبیرخانه شهرکرد شهر ملی نمد با هدف بهره مندی از توان مدیریت شهری و فعالان هنرصنعت نمد است.

وی اضافه کرد: هم اکنون 500 فعال هنرمند در هنرصنعت نمد استان مشغول به فعالیت هستند.

جیلان توضیح داد: جهانی شدن نمد چهارمحال و بختیاری و تبدیل شهرکرد به عنوان شهر جهانی نمد از مهم ترین برنامه های این اداره کل است.

وی گفت: ساخت و نصب نمادهای مرتبط با انواع تولیدات نمدی در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرکرد و ورودی های مرکز استان می تواند به معرفی بهتر این صنعت کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هنرصنعت نمد در گرو اتصال هنرمندان این حوزه به بازارهای جهانی است

حفظ هنرصنعت نمد در گرو اتصال هنرمندان این حوزه به بازارهای جهانی است