مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 09:272022-07-02بين الملل

مذاکرات تا اثبات بی منطقی آمریکا ادامه داشته باشد


دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه دولت ما مذاکرات را نفی نکرده و مخالفتی با آن ندارد، گفت: ایران با حضور در نشست دوحه نشان داد در مذاکرات ثابت قدم است و همه چیز به رفتار آمریکایی ها وابسته است.

- متین منتظمی دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره رفتار آمریکا در مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: نگاه دولت در مذاکرات  باید به گونه ای باشد که برجام را به اقتصاد گره نزند ولی مذاکرات باید تا جایی ادامه پیدا کند که همه دنیا متوجه شوند که این آمریکاست که رفتار غیر عادی و غیر منطقی دارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مذاکرات در حوزه اقتصاد باید برای کشور سودمند باشد، گفت: در حال حاضر دولت ما مذاکرات را نفی نکرده و مخالفتی با آن ندارد و ایران با حضور در نشست دوحه نشان داد در مذاکرات ثابت قدم است و همه چیز به رفتار آمریکایی ها وابسته است.

منتظمی در ادامه افزود: اولین مطالبه ایران از کشورهای غربی، عمل به تعهدات و تغییر رفتار است و طرف غربی باید بداند که ما جز موضوع هسته ای در موضوع دیگری مذاکره نخواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به بدعهدی های متعدد آمریکایی ها، گفت: تیم مذاکره کننده و رسانه های ما باید این موضوع را برای همگان تبیین کنند که طرف غربی هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکرات تا اثبات بی منطقی آمریکا ادامه داشته باشد

مذاکرات تا اثبات بی منطقی آمریکا ادامه داشته باشد