مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 تیر 1401 ساعت 06:522022-07-02دانش

زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد


کلید سوالات کنکور سراسری سال 1401 در روز سه شنبه 14 تیرماه منتشر می شود.

- عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: آزمون سراسری سال 1401 به منظور پذیرش دانشجو در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و امروز با رقابت گروه زبان های خارجه به پایان می رسد.

وی افزود: تعداد داوطلبان کنکور سراسری سال 1401 یک میلیون و 489 هزار و 220 نفر بوده است که این داوطلبان در 417 شهر و بخش و شهرستان کشور و 17 حوزه خارجی در 15 کشور دنیا به رقابت پرداختند.

به گفته پورعباس، کلید اولیه سوالات آزمون سراسری سال 1401 برای داوطلبان داخل کشور در روز سه شنبه 14 تیرماه و کلید اولیه سوالات داوطلبان خارج از کشور در روز چهارشنبه 15 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: نتایج اولیه کنکور سراسری در اواسط مردادماه و نتایج نهایی اواخر شهریورماه اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، دفترچه سوالات آزمون سراسری برای گروه های آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، هنر و علوم انسانی بر روی سایت سازمان سنجش قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد

زمان انتشار کلید سوالات کنکور اعلام شد