مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 13:372022-06-30بين الملل

دمشق هدف اصلی از تداوم تجاوزات علیه سوریه را فاش کرد


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد دلیل اصلی تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و حضور غیرقانونی نظامیان آمریکایی و ترکی در خاک کشورش را، تقلای آنها برای طولانی کردن هرج و مرج در سوریه دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام صباغ  نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد گفت که هدف از تجاوزهای اسراییل علیه اراضی سوریه و جنایات سازمان های تروریستی و حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی و ترکی در سوریه، تداوم هرج و مرج و تروریسم و بستن راه بر روی راه حل سیاسی است.

به نوشته خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وی در نشست شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد:سوریه متاسف است که شورای امنیت نمی تواند تجاوز اسراییل به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کند.

همچنین از این که برخی کشورها در روند محکوم به بهانه هایی که به وضوح نشان دهنده تعصب کور آن ها به نفع اسراییل است، مانع از اعلام محکومیت این تجاوز توسط شورای امنیت می شوند، ابراز تاسف می کند .

صباغ افزود: ناتوانی شورای امنیت سازمان ملل در ایفای مسئولیت هایش باعث می شود کشورهای عضو سازمان ملل احساس کنند که نمی توانند بر مشروعیت بین المللی و توانایی های خود برای احقاق حقوقشان تکیه کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمشق هدف اصلی از تداوم تجاوزات علیه سوریه را فاش کرد

دمشق هدف اصلی از تداوم تجاوزات علیه سوریه را فاش کرد