مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 10:522022-06-30حوادث

برخورد با موتورسیکلت های دارای پلاک مخدوش در همدان


جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان از برخورد با مخدوش کنندگان پلاک موتورسیکلت در همدان خبر داد.

- رضا زارعی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برخورد قاطع پلیس با تخلف راکبان موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: پلاک هویت موتورسیکلت و ابزاری برای شناسایی مالک وسیله نقلیه به شمار می رود و طبق قانون هرگونه تغییر، دستکاری و مخدوش کردن آن جرم و عواقب قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اجرای طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران در دستور کار است گفت: به هیچ عنوان برای پلیس قابل قبول نیست که پلاک موتورسیکلتی مخدوش شده یا روی آن با زنجیر و نظایر آن پوشانده شود.

جانشین انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: به طور کلی هر آنچه که دید پلاک موتورسیکلت را کاهش داده یا مخدوش کند، خلاف قانون بوده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد و امیدوارم موتورسیکلت سواران توجه لازم را داشته باشند.

وی عنوان کرد: با توجه به جرایم ارتکابی توسط برخی از راکبین موتور سیکلت ها ؛ هماهنگی لازم با دادسرا انجام و با افرادی که اقدام به مخدوش کردن پلاک  موتورسیکلت کنند علاوه بر جریمه و توقیف موتور آنها ؛ فرد خاطی به مراجع قضایی معرفی خواهد شد .

جانشین انتظامی استان همدان با تاکید بر اینکه برخورد و توقیف موتورسیکلت سواران متخلف خواسته مردم استان است گفت: از این رانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با موتورسیکلت های دارای پلاک مخدوش در همدان

برخورد با موتورسیکلت های دارای پلاک مخدوش در همدان