مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 تیر 1401 ساعت 09:172022-06-30بين الملل

ارزیابی اطلاعاتی آمریکا: جنگ اوکراین برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت


مدیر اطلاعات ملی آمریکا گفت که سازمان های اطلاعاتی این کشور به این نتیجه رسیده اند که درگیری های اوکراین احتمالا برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت و توافق صلح بعید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا روز چهارشنبه گفت که سازمان های اطلاعاتی این کشور به این نتیجه رسیده اند که درگیری های اوکراین احتمالا برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، اما بعید است که نیروهای روسیه در کوتاه مدت بتوانند فراتر از منطقه شرقی اوکراین پیشروی کنند.

آوریل هاینز مدیر اطلاعات ملی آمریکا در کنفرانس واشنگتن در مورد کنترل صادرات گفت که روسیه حدود 20 درصد از اوکراین را در امتداد خط درگیری به طول 1100 کیلومتر کنترل می کند.

وی افزود مقاومت شورشیان اوکراینی در مناطق تحت اشغال روسیه در حال افزایش است و پیشروی مسکو را فراتر از منطقه دونباس در شرق، جایی که تقریباً کل استان لوهانسک و بخش هایی از دونتسک در همسایگی آن را تصرف کرده، دشوارتر می کند.

این مقام آمریکایی همچنین مدعی شد که توافق صلح نیز بعید است.

به گفته هاینز، به احتمال زیاد، این درگیری که اکنون در پنجمین ماه خود قرار دارد، یک مبارزه سخت باقی بماند که در آن روس ها به رغم دستاوردهای فزاینده ، پیشرفتی ندارند و به طور خلاصه، تصویر بسیار تلخ باقی می ماند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی اطلاعاتی آمریکا: جنگ اوکراین برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت

ارزیابی اطلاعاتی آمریکا: جنگ اوکراین برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت