مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-29اجتماعي

پژوهش سراهای دانش آموزی باعث مهارت آموزی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی به ما کمک می کنند تا فرزندان ما به سمت مهارت آموزی و دانش محوری حرکت کرده و اتفاقات خوبی را در عرصه های علمی رقم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، مرحله استانی محور فعالیت های آزمایشگاه هشتمین جشنواره نوجوان خوارزمی به میزبانی پژوهش سرای خواجه نصیر شهرستان پیشوا امروز ظهر برگزار شد.

در همین راستا مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار پیشوا، سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مسئولین پیشوا از این جشنواره در پیشوا بازدید کردند.

مسعود بهرامی در حاشیه بازدید از پژوهش سرای خواجه نصیر در گفت وگو با خبرنگار فارس در پیشوا اظهار کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی از جمله جشنواره های وزین و مهم آموزش و پرورش است که به بحث مدیریت دانش، پژوهش و همچنین بحث دانش بنیان می پردازد که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز است.

وی با اشاره به برگزاری مرحله استانی محور آزمایشگاه این جشنواره در پیشوا ادامه داد: شهرستان پیشوا میزبان محور آزمایشگاهی این جشنواره در شهرستان های استان تهران بود که 21 تیم 2 نفره از 21 منطقه شهرستان های استان تهران در این محور شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش سراهای دانش آموزی باعث مهارت آموزی می شود

پژوهش سراهای دانش آموزی باعث مهارت آموزی می شود