مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 تیر 1401 ساعت 12:422022-06-29پزشكي

پاستوکووک دز یادآور تمام واکسن­ های کرونا در ایران شد


وزارت بهداشت با تکیه بر شواهد حاصل از مطالعات کارآزمایی بالینی انجام شده، واکسن پاستوکووک را علاوه بر پاستوکووک-پلاس به عنوان دز یادآور سایر واکسن­ های مورد استفاده در کشور تایید کرد.

- پاستوکووک دز یادآور تمام واکسن­ های کرونا در ایران شد وزارت بهداشت با تکیه بر شواهد حاصل از مطالعات کارآزمایی بالینی انجام شده، واکسن پاستوکووک را علاوه بر پاستوکووک-پلاس به عنوان دز یادآور سایر واکسن­ های مورد استفاده در کشور تایید کرد.

مدیرگروه تحقیقات بالینی و اپیدمیولوژی انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح روند انجام مطالعات بر واکسن پاستوکووک و پاستوکووک پلاس، از صدور مجوز مصرف واکسن پاستوکووک به عنوان دز یادآور تمام واکسن­ های تزریق شده در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آمیتیس رمضانی، گفت: با توجه به ظهور واریانت ­های جدید واکسن گریز و وجود شواهدی مبنی بر افت تدریجی سطح ایمنی حاصل از واکسیناسیون کووید19، تزریق دز یادآور بعد از چند ماه، بویژه برای واکسن های مبتنی بر پلتفرم ویروس غیرفعال، حائز اهمیت است.

مطالعات اخیر نشان داده است که واکسن­ های کووید-19 با پلتفرم پروتیینی تولید شده در انستیتو پاستور ایران، می­ توانند نقش مهمی در ادامه برنامه واکسیناسیون علیه این بیماری در کشور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاستوکووک دز یادآور تمام واکسن­ های کرونا در ایران شد

پاستوکووک دز یادآور تمام واکسن­ های کرونا در ایران شد