مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 22:222022-06-28بين الملل

تحلیل هیل؛ گام بعدی پوتین در جنگ اوکراین چه خواهد بود


یکی از اعضای برجسته شورای آتلانتیک در گزارشی به بررسی برتری های روسیه در جنگ با اوکراین و گام های احتمالی بعدی رییس جمهور روسیه در جنگ با اوکراین پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، هارلان اولمان نویسنده آمریکایی و از اعضای برجسته شورای آتلانتیک در گزارشی در هیل پایگاه خبری کنگره آمریکا به گام های احتمالی بعدی پوتین در جنگ با اوکراین پرداخت.

وی در این مقاله نوشت: هفته پیش و با سقوط شهر سوردونتسک ، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه چه تفکرانی در قبال جنگ در اوکراین و پیامدهای سیاست هایش در قبال آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا داشته و گام های بعدی وی چیست؟ از آنجایی که غرب هرگز عمق کینه و دشمنی پوتین نسبت به خود را تا زمانی که خیلی دیر شده باشد، درک نکرده، آیا آمریکا و ناتو درباره قابلیت مقاومت اوکراین بیش از حد خوشبین بوده و عزم مسکو برای ادامه و پیروزی در این جنگ را دست کم گرفته است؟ آیا پوتین معتقد است وی نه تنها بر اوکراین بلکه بر آمریکا، ناتو و اتحادیه اروپا نیز برتری دارد؟ این نویسنده آمریکایی اضافه کرد: برتری های نظامی، تاکتیکی، اقتصادی و راهبردی احتمالی که پوتین می بیند چیست؟ نخست، حجم و تعداد نظامیان پوتین در جنگ با اوکراین به نفع روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل هیل؛ گام بعدی پوتین در جنگ اوکراین چه خواهد بود

تحلیل هیل؛ گام بعدی پوتین در جنگ اوکراین چه خواهد بود