مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 12:122022-06-28فرهنگي

«راسل کرو» پاپ را احضار روح می کند!


راسل کرو در فیلم هیجان انگیز ماوراء الطبیعی «جن گیر پاپ» می شود.

جولیوس اوری، کارگردان فیلم ترسناک «ارباب»(Overlord) با موضوع جنگ جهانی دوم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر ، راسل کرو در فیلم هیجان انگیز ماوراء الطبیعی جن گیر پاپ بازی می کند.

جولیوس اوری، کارگردان فیلم ترسناک ارباب (Overlord) در جنگ جهانی دوم، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که در ماه سپتامبر تولید آن آغاز خواهد شد.

راسل کرو قرار است در جن گیر پاپ (The Pope’s Exorcist) بازی کند، یک فیلم هیجانی ماوراء طبیعی که جولیوس اوری، خالق فیلم ترسناک ارباب (Overlord) در سال 2018، آن را برای پرده نقره ای سینما کارگردانی خواهد کرد.

کرو شخصیت واقعی پدر گابریل آمورث را به تصویر می کشد، کشیشی که به عنوان جن گیر ارشد واتیکان عمل می کرد و بیش از 100000 جن گیری در طول زندگی خود انجام داد.

 (او در سال 2016 در سن 91 سالگی درگذشت.

) آمورث دو  سری خاطرات نوشته است - یک جن گیر ،داستان خود را می گوید و یک جن گیر داستان های دیگر - و جزییات تجربیات خود را از مبارزه با شیاطینی که مردم را در شرارت خود به چنگ انداخته بودند، روایت می کند.

Screen Gems قبلاً حق مادی و معنوی پخش خاطرات جن گیر اصلی را از مایکل پاتریک کازمارک و شرکت رسانه ای مذهبی Loyola Productions به دست آورده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«راسل کرو» پاپ را احضار روح می کند!

«راسل کرو» پاپ را احضار روح می کند!