مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 09:272022-06-28سياسي

سردار اشتری: پیروی از ولایت و توجه به جهاد تبیین در زمانی فعلی ضرورت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور، شامگاه دوشنبه در مراسم چهل ویکمین سالگرد شهدای هفتم تیر شهرستان اردستان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام(ره) خصوصاً شهدای منتسب به شهرستان اردستان اظهار داشت: مردم  ولایی و انقلابی شهرستان اردستان همیشه در تمامی صحنه ها حاضر بوده و اکنون نیز چهل ویکمین سالگرد شهدای خود را گرامی داشته اند، حضور مردم عزیز و علما، راه گشا و موجب قوت نظام اسلامی ما بوده است.

وی گفت: باید اهداف شهدا را مرتب مرور کنیم، اگر به وصیت نامه شهدا مراجعه کنیم کلیدواژه هایی وجود دارد و به موضوعاتی تأکید شده که همیشه می تواند چراغی برای حرکت ما باشد.

اشتری افزود: زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا اول برای خود ما لازم است، شهدای گرانقدر به لقاءالله پیوسته و در جوار رحمت الهی قرار گرفته اند و  این ما هستیم که دست مان کوتاه است و باید با برگزاری این مراسمات خود و روحمان را جلا دهیم و ببینیم چه چیزی از ما خواسته شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نطق شهید حجت الاسلام روح الله طباطبایی نژاد در اولین دوره مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح بنی صدر، اذعان کرد: ایشان را می توان به عنوان یک الگوی ولایی، انقلابی، قانون مدار، شجاع و آشنا به مسائل روز دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار اشتری: پیروی از ولایت و توجه به جهاد تبیین در زمانی فعلی ضرورت دارد

سردار اشتری: پیروی از ولایت و توجه به جهاد تبیین در زمانی فعلی ضرورت دارد