مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 08:572022-06-28بين الملل

تراژدی مهاجران در آمریکا؛ کشف 46 جسد در داخل یک کامیون در تگزاس


در حالی که نزاع سیاسی بین جمهوری خواهان و دموکرات ها درباره وضعیت مرزهای آمریکا ادامه دارد، خبرها از مرگ حداقل 46 مهاجر غیرقانونی در ایالت تگزاس حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شواهد و قرائن نشان می دهد تلاش عده ای از مهاجران غیرقانونی برای رساندن خودشان به آمریکا حداقل 46 کشته بر جای گذاشت و 16 نفر را راهی بیمارستان کرد.

منابع رسانه ای از آمریکا گزارش می دهند، نیروهای پلیس و امنیتی یک کامیون حامل مهاجران غیرقانونی را در نزدیکی ایستگاه قطار خیابان ساوتوست ساید شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس پیدا کردند.

مقام های ایالت تگزاس اعلام کردند که پس از پیدا شدن یک کامیون (یدک کش) در یک جاده دورافتاده در جنوب غربی سن آنتونیو، جسد 46 نفر پیدا شد و 16 نفر دیگر هم به بیمارستان انتقال داده شدند.

به نوشته روزنامه گاردین ، پیدا کردن این کامیون ممکن است مرگبارترین فاجعه در میان هزاران نفر باشد که در دهه های اخیر در تلاش برای عبور از مرز مکزیک به سمت ایالات متحده جان خودشان را از دست داده اند .

به گفته ویلیام مک مانوس رییس پلیس سن آنتونیو ساعت 6 عصر روز دوشنبه (به وقت محلی) یکی از کامندان شهرداری این شهر بعد از شنیدن صدای فریاد کمک خواهی یکی از سرنشینان کامیون، متوجه آن شد و پلیس را در جریان قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی مهاجران در آمریکا؛ کشف 46 جسد در داخل یک کامیون در تگزاس

تراژدی مهاجران در آمریکا؛ کشف 46 جسد در داخل یک کامیون در تگزاس