مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 تیر 1401 ساعت 08:122022-06-28سياسي

کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شد/ توسعه نیاز اول ناوگان کشتیرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با اعلام این خبر که کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده است، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: شناور ایرانی توقیف شده در یونان آزاد و برای دریافت محموله نفتی خود به صورت کشتی به کشتی به سمت شناور خارجی در حال حرکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با اعلام این خبر که کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شده است، بیان کرد: این کشتی در حال حرکت یه سمت کشتی خارجی برای دریافت محموله نفتی خود به صورت کشتی به کشتی است.

وی با اشاره به زمان آغاز دزدی های دریایی طی سال های اخیر به حضور اقتدار آمیز نیرو های دریایی سپاه و ارتش در جهت رفع این مسئله اشاره کرد و گفت: هم اکنون نیرو های نظامی دریایی کشور امنیت تمام شناور های داخلی و خارجی را تامین می کنند.

صفایی ادامه داد: دریانوردان ایرانی نیز طی سال های گذشته ذیل تحریم ها و مخاطرات متعدد با شجاعت و رشادت به فعالیت خود ادامه داده اند.

وی با بیان اینکه در کشور به پنج هزار نیروی افسر در بخش کشتیرانی نیاز داریم، تصریح کرد: با توسعه بخش آموزش ضرورت دارد برای رفع این نیاز اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شد/ توسعه نیاز اول ناوگان کشتیرانی

کشتی ایرانی توقیف شده در یونان آزاد شد/ توسعه نیاز اول ناوگان کشتیرانی