مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 23:022022-06-27سياسي

سبک زندگی شهیدبهشتی ازنگاه دختر بابا/ مردی از تبار خوبان


کودکانه ای 7 ساله در آغوش پدری همه چیز تمام؛ هرچند که خیلی زود به خاطره پیوست اما این یک پایان نبود.

بعدها که بزرگتر شد، دلش می خواست او را کشف کند، - گروه زندگی -نفیسه خانلری: محبوبه سادات بهشتی که حالا کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است، در زمان شهادت پدر، 7 سال بیشتر نداشت.

او کوچکترین فرزند آیت الله بهشتی بود و شاید کمترین بهره را از وجود پدر برده بود اما با این حال، حرف های بسیاری برای گفتن دارد و به خوبی می تواند شخصیت شهید بهشتی را برایمان وصف کند.

محبوبه سادات سال هاست روی شناسایی شخصیت پدر کار می کند و هرروز و هرسال، زوایای جدیدی از اخلاق و مرام پدر برایش نمایان می شود.

او می گوید: با جمع آوری اطلاعات، خاطرات، آثار و هرآن چه که از شهیدبهشتی به جا مانده، درتلاشم تا تکه های این پازل را برای شناخت شخصیت ایشان کامل کنم؛ هرچه قدر جلوتر می روم و تجربیات خودم از زندگی بیشتر می شود، ابعاد جدیدی از شخصیت ایشان را کشف می کنم.

خانم محبوبه سادات، کوچکترین فرزند شهید بهشتی خانواده؛ اولویتی که رنگ نمی باخت براساس مستندات موجود، شخصیت شهید آیت الله بهشتی در قالب خانواده، شخصیتی بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده، بطوریکه تک تک فرزندان این شهید بزرگوار همواره در توصیفاتشان از پدر، به نکات آموزنده و ارزشمندی اشاره می کنند و ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی شهیدبهشتی ازنگاه دختر بابا/ مردی از تبار خوبان

سبک زندگی شهیدبهشتی ازنگاه دختر بابا/ مردی از تبار خوبان