مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 15:322022-06-27فرهنگي

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد


کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی عباس را به سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی امیر مشهدی عباس را به سمت دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به امیر مشهدی عباس آمده است: نظر به تجربه، تخصص و تعلق خاطر جنابعالی به هنر نمایش کودک و نوجوان، به موجب این حکم به عنوان دبیر بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان منصوب می شوید، انتظار می رود از آنجا که جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان باسابقه مؤثر و استقبال پرشور مخاطبان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

این جشنواره با حضور و مشارکت هنرمندان این رشته و دنیای جادویی و خیال انگیز و احساس زلال و عاطفه، چراغ روشن و امیدبخش آینده هنر این سرزمین خواهد بود.

برای نیل به آینده روشن، جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان فرصتی است تا به مدد حضور و سرمایه پر اشتیاق این هنر یعنی تماشاگران و توجه به قوه خلاق و آفرینش گری و نبوغ هنرمندان بتوان صحنه فراخ بازی و اندیشه را گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شد