مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 11:522022-06-27فناوري

بدافزار اندرویدی که با دور زدن احرازهویت چندمرحله ای پسوردها را می دزد


یک شکل به تازگی کشف شده از بدافزارهای اندرویدی پسووردها، جزییات بانکی و کیف رمزارز را از کاربران به سرقت می برد – و این کار را با دور زدن حفاظت های احرازهویت چندمرحله ای انجام می دهد.

- یک شکل به تازگی کشف شده از بدافزارهای اندرویدی پسووردها، جزییات بانکی و کیف رمزارز را از کاربران به سرقت می برد – و این کار را با دور زدن حفاظت های احرازهویت چندمرحله ای انجام می دهد.

مالی بات، علاوه بر سرقت از راه دور پسوردها، جزییات بانکی و کیف های رمزارز، می تواند به پیامهای متنی دسترسی پیدا کند، کوکی های مرورگرهای وب را به سرقت ببرد و از صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی آلوده شده عکس بگیرد.

یک شکل به تازگی کشف شده از بدافزارهای اندرویدی پسووردها، جزییات بانکی و کیف رمزارز را از کاربران به سرقت می برد و این کار را با دور زدن حفاظت های احرازهویت چندمرحله ای انجام می دهد.

محققان امنیت سایبری در موسسه F5 Labs این بدافزار را با نام MaliBot معرفی کرده اند که تازه ترین مورد از بدافزارهای قدرتمندی است که کاربران اندرویدی را هدف قرار داده اند.

مالی بات، علاوه بر سرقت از راه دور پسووردها، جزییات بانکی و کیف های رمزارز، می تواند به پیامهای متنی دسترسی پیدا کند، کوکی های مرورگرهای وب را به سرقت ببرد و از صفحه نمایش دستگاه های اندرویدی آلوده شده عکس بگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدافزار اندرویدی که با دور زدن احرازهویت چندمرحله ای پسوردها را می دزد

بدافزار اندرویدی که با دور زدن احرازهویت چندمرحله ای پسوردها را می دزد