مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:372022-06-27بين الملل

صدراعظم آلمان: پوتین در اجلاس گروه 20 شرکت کند شاید من نیایم


صدراعظم آلمان گفت در صورت حضور رییس جمهور روسیه در اجلاس گروه 20 به میزبانی اندونزی، درباره حضور خود در این نشست تصمیم گیری خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اولاف شولتز صدراعظم آلمان روز دوشنبه گفت که در صورت حضور ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در اجلاس گروه 20 (G20) در اندونزی در ماه نوامبر، درباره حضور خود در این نشست در زمان نزدیک به آن تصمیم گیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، شولتز در گفت وگو با تلویزیون آلمان از اجلاس گروه هفت (G7) به میزبان وی در کوه های آلپ باواریا است، گفت که مهم است که اجلاس گروه 20 را خراب نکنیم.

قرار است ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین دوشنبه (27 ژوئن) به صورت ویدیویی برای سران گروه 7 سخنرانی کند.

  اولاف شولتز صدراعظم آلمان شامگاه چهارشنبه هم در ادامه اظهارات ضد روسی خود، شراکت و همکاری برلین با مسکو را فعلا بعید دانست.

شولتز طی سخنرانی در پارلمان آلمان گفت: تصور مشارکت با روسیه، همانطور که در تفاهم نامه استراتژیک سال 2010 به عنوان یک هدف در روابط دو جانبه ذکر شده است، تا آینده قابل پیش بینی غیرممکن است.

صدراعظم آلمان پیش از این نیز با اتهام زنی به رییس جمهور روسیه مبنی بر تلاش برای گسستگی اروپا، مدعی شد او قصد دارد به دنیایی بازگردد که تحت سلطه حوزه های نفوذ خود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدراعظم آلمان: پوتین در اجلاس گروه 20 شرکت کند شاید من نیایم

صدراعظم آلمان: پوتین در اجلاس گروه 20 شرکت کند شاید من نیایم