مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-27فرهنگي

باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک را فراهم کرد


دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک و نوجوان را فراهم کرد تا اندیشه بلند ایران اسلامی را همراه با گام دوم انقلاب پیش برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، امیر مشهدی عباس صبح امروز در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: خردسالان، کودکان و والدین عزیز، لبخند کودکان هدیه ارزشمندی است که می توان در قالب هنر به آنها ارائه کرد.

  وی تصریح کرد: در نقطه پایانی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک، قبل از هر چیز شکرگزار خداوند هستم و سر تعظیم فرود می آورم که با هنرمندان و گروه های نمایشی در کهن شهر تاریخ و تمدن ایران زمین به مردم شادی هدیه کنیم و از مردم بافرهنگ همدان نیز برای این همه هنر و دوستی تشکر می کنم.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان عنوان کرد: جشنواره بیست و هفتم نشان داد تئاتر رسانه و هنری پویاست که رسالت خود را در زمینه آموزش، پرورش و امیدبخشی انجام می دهد.

وی ضمن قدردانی از مدیران هنری کشور که بعد از دو سال کرونا بر خود وظیفه دانستند که با شادی از راه سخت بحران عبور کنند یادآور شد: جشنواره بیست و هفتم با همه فرار و فرودهایش به نقطه پایانی رسیده، پس هنرمندان عزیز انرژی این رویداد را به شهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک را فراهم کرد

باید ظرفیت ایجاد بازار تئاتر کودک را فراهم کرد