مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 10:122022-06-27سياسي

به یاد بازیگر شاهد ترور آیت الله خامنه ای که قربانی کرونا شد


پارسال درست در این روز و در پایان مطلبی با عنوان «ترور ششم تیر کار فرقان بود یا مجاهدین/منافقین» به خاطره علی سلیمانی اشاره شد که تنها 45 روز بعد به کرونا مبتلا شد و در پی آن و در 50 سالگی در حالی درگذشت که پر از شور و انرژی بود.

- پارسال درست در این روز و در پایان مطلبی با عنوان ترور ششم تیر کار فرقان بود یا مجاهدین/منافقین به خاطره علی سلیمانی اشاره شد که تنها 45 روز بعد به کرونا مبتلا شد و در پی آن و در 50 سالگی در حالی درگذشت که پر از شور و انرژی بود.

عصر ایران- در چهل و یکمین سالروز ترور آیت الله سید علی خامنه ای امام جمعه تهران و نماینده امام در شورای عالی دفاع در 6 تیر 1360 به دست گروه فرقان و به عنوان آخرین عملیات آنان ، جای آن هست که از بازیگر فقید علی سلیمانی یاد شود که در مرداد پارسال ( 1400) قربانی کرونا شد و امسال دیگر نیست تا به او به خاطر آن که به عنوان کودکی ده یازده ساله ،شاهد صحنه ترور بوده اشاره کنیم.

پارسال درست در این روز و در پایان مطلبی با عنوان ترور ششم تیر کار فرقان بود یا مجاهدین/منافقین به خاطره علی سلیمانی اشاره شد که تنها 45 روز بعد به کرونا مبتلا شد و در پی آن و در 50 سالگی در حالی درگذشت که پر از شور و انرژی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به یاد بازیگر شاهد ترور آیت الله خامنه ای که قربانی کرونا شد

به یاد بازیگر شاهد ترور آیت الله خامنه ای که قربانی کرونا شد