مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 09:022022-06-27حوادث

کشف یک هزار تُن انواع مواد مخدر در کشور طی یک سال


مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: یک هزار تُن انواع مواد مخدر طی سال گذشته در کشور کشف شده است که بر همین اساس، جمهوری اسلامی ایران بزرگ ترین کاشف مواد مخدر در جهان محسوب می شود.

- سردار محمد مسعود زاهدیان مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در همایش روز جهانی مبارزه با مواد مخدر که در فرهنگسرای ولاء شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه مواد مخدر یکی از پنج آسیب مهم و جدی کشور به شمار می رود، اظهار کرد: مطالعات و پژوهش ها نشان می دهد که بی توجهی خانواده ها مهمترین عامل گرایش افراد به سمت استعمال مواد مخدر است، بنابراین افزایش دانش و آگاهی خانواده ها در زمینه پیشگیری از اعتیاد جزو اولویت های ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور است.

وی گفت: یکی از مطالبات مهم مردم از مسئولان جمع آوری و کنترل معتادان متجاهر است که در ستاد مبارزه با مواد مخدر و دولت برنامه هایی در دست اجرا داریم به گونه ای که در پذیرش درمان اجباری این گروه از معتادان نسبت به سال گذشته شاهد افزایش سه برابری هستیم.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور تصریح کرد: اعتیاد به مواد مخدر بخشی از جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی است که ما باید در برابر این تهاجم ابزارهای لازم را بکار بگیریم تا در برابر این جنگ مقاومت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک هزار تُن انواع مواد مخدر در کشور طی یک سال

کشف یک هزار تُن انواع مواد مخدر در کشور طی یک سال