مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 تیر 1401 ساعت 07:522022-06-27اقتصادي

انتقاد استاندار از خام فروشی در صادرات کرمانشاه/ خروج کاه و کلش از استان ممنوع است


با توجه به ظرفیت بسیار بالای استان با دارا بودن 5 مرز رسمی و یک بازارچه، باید صادرات خام فروشی را از کرمانشاه تعطیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: استان کرمانشاه با برخورداری از 5 مرز رسمی و یک بازارچه، دارای ظرفیت بسیار بالایی برای مبادلات تجاری با 2 بخش عربی و کردی عراق است.

وی  ادامه داد: با توجه به ظرفیت بسیار بالایی که داریم باید صادرات خام فروشی را در استان کرمانشاه تعطیل کنیم، هیچگونه صادرات خام فروشی نباید داشته باشیم باید با فرآوری بهتر صادرات محصول داشته باشیم، چرا برند این استان باید در جایی دیگر فرآوردی و به نام آنجا تمام شود.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: از سرمایه گذاری بخش خصوصی در مرزهای مبادلاتی استان استقبال می کنیم، بخش خصوصی باید پیشنهاد خود را در زمینه ایجاد سردخانه ها، یا انبار های نگهداری کالا و دیگر خدمات ارائه دهد و دستگاه های مربوطه هم باید بسترهای لازم را برای این سرمایه گذاری فراهم کنند.

امیری مقدم با انتقاد از طولانی شدن روند اجرای طرح جامع پرویزخان، گفت: اجرای طرح جامع ساماندهی اصولی و اساسی پایانه ی مرزی پرویزخان در شهرستان قصرشیرین را با محوریت وزارت راه و شهرسازی، با جدیت دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار از خام فروشی در صادرات کرمانشاه/ خروج کاه و کلش از استان ممنوع است

انتقاد استاندار از خام فروشی در صادرات کرمانشاه/ خروج کاه و کلش از استان ممنوع است