مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 21:372022-06-26بين الملل

توطئه مزدوران ترکیه برای جدا کردن گروه های مقاومت از ملت عراق


یک نماینده پارلمان عراق درباره بمباران میادین نفتی سلیمانیه گفته برخی قصد دارند با اتهام زنی به گروههای مقاومت، کاری کنند که این گروهها از ملت عراق جدا شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الفتلاوی عضو ائتلاف پارلمانی الفتح عراق شامگاه امروز یکشنبه از نقش منفی مزدوران وابسته به ترکیه علیه گروههای مقاومت انتقاد کرد.

الفتلاوی به پایگاه خبری المعلومه گفت که مزدوران ترکیه قصد دارند از طریق اتهامات تکراری، کاری کنند که گروههای مقاومت از ملت عراق جدا شوند.

وی با بیان اینکه گروههای مقاومت، خونهای پاکی برای عراق دادند، تصریح کرد، مزدوران ترکیه به گروههای مقاومت اتهام می زنند که میادین نفتی استان سلیمانیه را بمباران کرده اند، تا از این طریق، وضعیت را بر هم بزنند.

این مسئول الفتح با تأکید بر اینکه گروههای مقاومت نمی خواهند باعث قطعی روابط منطقه کردستان و دولت مرکزی عراق شوند، خاطر نشان کرد، روشن شده است که آمریکا، داعش و ترکیه، دشمنان ملت عراق هستند.

الفتلاوی در پایان از سکوت عجیب دولت عراق در قبال تجاوزات مکرر ترکیه و بمباران مستمر خاک عراق انتقاد کرد.

این در حالی است که منابع خبری عراق بعد از ظهر  روز گذشته از حمله راکتی به میدان گازی کورمور در سلیمانیه خبر دادند که یک شرکت وابسته به امارات عربی متحده در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توطئه مزدوران ترکیه برای جدا کردن گروه های مقاومت از ملت عراق

توطئه مزدوران ترکیه برای جدا کردن گروه های مقاومت از ملت عراق