مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 17:472022-06-26اقتصادي

بوشهر 45 هزار انشعاب غیر مجاز دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت: در سه ماهه اخیر، هزار انشعاب غیر مجاز کشف کرده ایم و 450 هزار مشترک در سطح استان داریم که 45 هزار مشترک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالحسن عالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه در حال حاضر عمده منابع تامین آب استان بوشهر، سد کوثر، تأسیسات آبرسانی کازرون و آبشیرین کن ها هستند اظهار داشت: روزانه 50 هزار مترمکعب در شبانه روز، آب از طریق آبشیرین کن ها در هفت سایت، شیرین سازی و در استان توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهرگفت: 6 سایت آبشیرین کن بوشهر مپنا، سایت وحدتیه دالکی، آبپخش و سعدآباد، سیراف، عسلویه و تکمیلی بوشهر در حال ساخت به ظرفیت 87 هزار مترمکعب داریم.

عالی با اشاره به اینکه سرانه مصوب تولید آب استان حدود 180 هزار لیتر نفر است افزود: در حال حاضر مازاد بر سرانه مصوب در حال شیرین سازی آب هستیم و 300 لیتر نفر در شبانه روز در حال توزیع آب در استان هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: از این 300 لیتر، حدود 67 درصد در کنتورها نشان داده می شود و 100 لیتر آن دیده نمی شود که به انشعابات غیرمجاز برمی گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان این که در سه ماهه اخیر، هزار انشعاب غیر مجاز کشف کرده ایم افزود: 450 هزار مشترک در سطح استان داریم که 45 هزار مشترک، استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوشهر 45 هزار انشعاب غیر مجاز دارد

بوشهر 45 هزار انشعاب غیر مجاز دارد