مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-26حوادث

بیش از 15 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف پانزده تن و 790 کیلوگرم مواد مخدر در سال گذشته در استان بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ارسطو ترکمان منش عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: : 24 باند کلان مواد مخدر که به دنبال حمل مواد مخدر در مسیر ترانزیت دریایی و خشکی به دیگر کشور ها و کشور های حاشیه خلیج فارس بودند با سرعت عمل دستگاه های مبارزه با مواد مخدر ناکام شدند ومیلیارد ها تومان به قاچاقچیان مواد مخدر که به دنبال کسب درآمد نامشروع از تجارت غیرقانونی بودند؛ ضربه شده شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: 8 هزار و 300 نفر که نیازمند درمان ترک اعتیاد بودند در مراکز ترک اعتیاد به آن ها خدمات رسانی شده است ودر 3 ماهه نخست سال 1401 هم 140 نفر از افراد نیازمند درمان تحویل مراکز درمانی ترک اعتیاد شدند.

وی تصریح کرد: تاکنون 505 نفر از معتادان، که از اقدام به درمان خودداری می کردند با دستور قضایی توسط پلیس مبارزه با مخدر ساماندهی و تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته اند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با متلاشی شدن 6 باند بزرگ مواد مخدر گفت: در سال گذشته هم پانزده تن و 790 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم و 3 هزار و 344 نفر با دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 15 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

بیش از 15 تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد