مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 23:222022-06-25اجتماعي

سه خبر بد از مدارس ایرانی خارج کشور ؛ آموزش و پرورش شفاف سازی کند


طبق خبرهای رسیده، مرکز مدارس خارج از کشور بیش از نیمی از اختیارات خود در مدیریت ثبت نام های غیرحضوری را به پنج مدرسه خاص موسوم به راه دور منتقل کرده است.

- سه خبر بد از مدارس ایرانی خارج کشور ؛ آموزش و پرورش شفاف سازی کند طبق خبرهای رسیده، مرکز مدارس خارج از کشور بیش از نیمی از اختیارات خود در مدیریت ثبت نام های غیرحضوری را به پنج مدرسه خاص موسوم به راه دور منتقل کرده است.

عصر ایران - مدارس خارج از کشور که چشم امید ایرانیان و ایران دوستان خارج از کشور بوده و همواره به محلی برای اعتماد و شوق فرزندان ایران و ترویج فرهنگ ایرانی شهرت داشته، امسال با اتفاقات بی سابقه ای مواجه شده اند که سه مورد از آنها را می خوانید: طبق خبرهای رسیده، مرکز مدارس خارج از کشور بیش از نیمی از اختیارات خود در مدیریت ثبت نام های غیرحضوری را به پنج مدرسه خاص موسوم به راه دور منتقل کرده است و هنوز توضیح قابل قبولی برای این تصمیم اعلام نشده است و معلوم نیست چرا و چگونه این 5 مدرسه راه دور، قرار است بار عمده آموزش دانش آموزان ایرانی مقیم خارج را به دوش بکشند؟ و البته با چه شهریه هایی! دومین خبر مربوط به توزیع کارنامه امتحانات دیپلم دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خبر بد از مدارس ایرانی خارج کشور ؛ آموزش و پرورش شفاف سازی کند

سه خبر بد از مدارس ایرانی خارج کشور ؛ آموزش و پرورش شفاف سازی کند