مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 16:422022-06-25اقتصادي

سالی 1400 میلیارد تومان صرف خرید تضمینی آب از آبشیرین کن ها در هرمزگان می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از خرید تضمینی سالانه نزدیک به یک هزار و 400 میلیارد تومان آب تولیدی آب شیرین کن های بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آبفای هرمزگان ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: یکی از منابعی که هرمزگان به دلیل ساحلی بودن به استفاده از آن روی آورده است شیرین سازی آب دریاست که در حال حاضر 41 سایت نمک زدایی (آبشیرین کن ) با ظرفیت 228 هزار و 500  متر مکعب در شبانه روز در سراسر هرمزگان نیاز آبی بخشی از مناطق استان را تامین می کنند که در تلاش هستیم برای رفع کمبود ها 11 سایت دیگر را نیز به ظرفیت 34 هزار متر مکعب در شبانه روز به ظرفیت تولید آب هرمزگان اضافه کنیم.

به گفته وی، در حال حاضر 47 درصد کل ظرفیت آب شیرین کن های کشور در هرمزگان قرار دارد که با اضافه شدن ظرفیت های جدید، سهم هرمزگان از آب تولیدی آب شیرین کن ها به 61 درصد کل کشور می رسد.

  حمزه پور ادامه داد: سال گذشته 1400 میلیارد تومان صرف خرید تضمینی آب از آبشیرین کن ها در هرمزگان شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همچنین گفت: ، خرید تضمینی هر متر مکعب آب تولیدی آب شیرین کن ها 18 هزار تومان است که مشترک مبلغ ناچیزی از این عدد را تا سقف الگوی مصرف می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالی 1400 میلیارد تومان صرف خرید تضمینی آب از آبشیرین کن ها در هرمزگان می شود

سالی 1400 میلیارد تومان صرف خرید تضمینی آب از آبشیرین کن ها در هرمزگان می شود