مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 10:422022-06-25اقتصادي

گران ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید (+عکس)


گران ترین پلاک خودرو جهان متعلق به یکی از خودروهای لاکچری مرسدس بنز میباخ است.

اما چرا 770 میلیارد تومان قیمت دارد؟ - تولد برند میباخ به سال 1909 بازمی گردد اما در اصل این تیونر لاکچری در سال 1997 بود که توانست به عنوان یک برند مستقل، دوران جدیدی از فعالیت خود را آغاز کند.

شرکت میباخ در جدیدترین برنامه خود، قصد دارد تا رولزرویس و بنتلی را به سرعت کنار بزند تا تاج پادشاهی دنیای خودروهای لوکس را به تنهایی تصاحب کند.

نگاهی به گران ترین پلاک جهان با قیمت 24 میلیون دلار اگر از طرفداران برند میباخ باشید، احتمالا با جدیدترین اعضای خانواده ی این تیونر لاکچری آشنا هستید.

از مرسدس بنزهای S کلاس Huate Voiture که با همکاری دیزاینر معروف آمریکا، ویریج ابلو طراحی شده بود تا اولین کوپه ی شاسی بلند میباخ با طول شش متر، همه و همه از یک چیز خبر می دهند؛ میباخ در حال تغییر است! مرسدس بنز S کلاس Huate Voiture با دیزاین ویرجیل ابلو تیم تیونینگ میباخ قصد دارد تا جیب ثروتمندان حریث را خالی کند و این خودروها، تازه اول کار هستند.

پروژه بعدی، نه یک خودرو و وسیله نقلیه، بلکه فقط یک پلاک است! طبق گزارش های رسمی، گرانترین پلاک دنیا با یکی از محصولات میباخ به بازار خواهد آمد اما تقریبا 121 برابر گران تر از خودِ مرسدس بنز S کلاس خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گران ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید (+عکس)

گران ترین پلاک خودرو در جهان را بشناسید (+عکس)