مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 09:422022-06-25ورزشي

درخواست قاضی زاده برای ایجاد شعب قضایی ویژه حمایت از خانواده ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر حمایت قضایی از ایثارگران و نقش قوه قضاییه بیان داشت: حمایت قضایی از ایثارگران با ایجاد شعب و مجتمع های قضایی ویژه در شهرهای بزرگ باید گسترش پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی که به مناسبت هفته قوه قضاییه در مجتمع فرهنگی و ورزشی شهید بهشتی برگزار شد، با اشاره به موافقت رییس قوه قضاییه با ایجاد شعب قضایی ویژه برای حمایت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، خواستار شکل گیری هر چه سریع تر این شعب در سراسر کشور به ویژه شهرهای بزرگ شد.

وظیفه داریم از حرمت خانواده شهدا و ایثارگران دفاع کنیم قاضی زاده هاشمی در این مراسم که با حضور حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به ویژه شهدای قوه قضاییه گفت: در زمان دفاع مقدس والدین، همسران و فرزندان شهدا این عزیزان را بدرقه می کردند و عزیز خود را به خداوند هدیه کرده بودند.

امروز میدان نبرد ما با دشمنان در بخش های اقتصادی و فرهنگی ادامه دارد.

مقام معظم رهبری می فرمایند که از خانواده شهدا و ایثارگران به عنوان طلاییه داران ایثار و شهادت انتظار می رود در این مسیر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست قاضی زاده برای ایجاد شعب قضایی ویژه حمایت از خانواده ایثارگران

درخواست قاضی زاده برای ایجاد شعب قضایی ویژه حمایت از خانواده ایثارگران