مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 06:472022-06-25بين الملل

تظاهرات میلیون ها آمریکایی در سراسر کشور


حکم جنجالی و البته نه چندان دور از انتظار دیوان عالی آمریکا در روز جمعه - آخرین روز کاری هفته میلادی - مبنی بر لغو قانونی بودن سقط جنین، میلیون ها آمریکایی را در شهرهای مختلف ایالات متحده به خیابان ها کشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بر اساس گزارش شبکه های مختلف خبری آمریکا، میلیون ها آمریکایی در شهرها و ایالت های مختلف همچون نیویورک، واشنگتن، میامی، آتلانتا، تگزاس، شیکاگو، سانفرانسیسکو، بوستون، لس آنجلس، هیوستون به خیابان ها آمدند؛ مخالفان این حکم دیوان عالی را نقض حقوق زنان و موافقان آن را یک پیروزی و حمایت از حق حیات می دانند.

بر اساس گزارش ها، دستکم 70 اعتراض و تظاهرات برنامه ریزی شده و هر لحظه بر تعداد معترضان در شهرهای مختلف آمریکا افزوده می شود و پلیس نیز به حالت آماده باش در آمده است.

جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در پی حکم دیوان عالی آمریکا از معترضان به این تصمیم خواست از خشونت دوری کنند و گفت: من از همه می خواهم هر چقدر هم که این تصمیم برای آنها مهم است همه اعتراض ها را به شکل مسالمت آمیز حفظ کنند.

این اعتراضات باید بدون ارعاب باشد.

خشونت هرگز قابل قبول نیست.

تهدید و ارعاب گفتار نیست .

هشدار افزایش خشونت و ناآرامی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، وزارت امنیت داخلی آمریکا بر اساس گزارشی که اوایل خرداد ماه امسال افشا شد، نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات میلیون ها آمریکایی در سراسر کشور

تظاهرات میلیون ها آمریکایی در سراسر کشور