مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 16:222022-06-24سياسي

مرخصی به زندانیان سارق به ویژه سارقین مسلح داده نمی شود


به هیچ عنوان به زندانیان سارق به ویژه سارقین مسلح مرخصی داده نمی شود زیرا ما پاسخگوی افکار عمومی و نظم عمومی در جامعه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسینعلی ایزد در بین صلاتین نمازجمعه به مناسبت قوه قضاییه اظهار کرد: در یکسال گذشته بیش از 93 هزار پرونده وارد دادگستری شهرستان شده که بیش از 94 هزار پرونده مختومه شده و بیش از یک هزار و پرونده نشان دهنده عملکرد خوب این دستگاه قضا در یکسال گذشته است.

وی تصریح کرد: احقاق حقوق عامه در حوزه های مختلف بهداشت، درمان، امنیت غذایی، انسانی و پیشگیری از وقوع جرم از مهمترین برنامه ها و اهداف قوه قضاییه در سند چشم انداز است.

ایزد گفت: در سند چشم انداز قوه قضاییه در کنار تظلم خواهی، احقاق حقوق عامه در بخش های مختلف بهداشت، درمان، امنیت انسانی و غذایی و پیشگیری از جرم از اهداف و برنامه های مهم قوه قضاییه است.

دادستان شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: عدم حضور زندانیان در دادگاه، پایبند الکترونیکی و حذف پرونده های فیزیکی و کاغذی و استفاده از مجازات جایگزین حبس از مهمترین فعالیت های این دستگاه قضایی در شهرستان گنبدکاووس است.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان به زندانیان سارق به ویژه سارقین مسلح مرخصی داده نمی شود زیرا ما پاسخگوی افکار عمومی و نظم عمومی در جامعه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی به زندانیان سارق به ویژه سارقین مسلح داده نمی شود

مرخصی به زندانیان سارق به ویژه سارقین مسلح داده نمی شود