مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 15:372022-06-24سياسي

شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار قوه قضاییه داشت


امام جمعه نطنز با بیان اینکه شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت، گفت: این شخصیت در تشکیلات نوین قضایی بر اساس تعالیم مقدس اسلام و تدوین لوایح قضایی جدید جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را ایفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز این شهر با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و تقدیر و تشکر از زحمات قضات و کارکنان دادگستری شهرستان نطنز اظهار داشت: شهید بهشتی از جمله شخصیت های برجسته انقلاب بود که در هفتم تیر و با دسیسه منافقان به صورت مظلومانه با یارانش به شهادت رسید و این روز را به عنوان روز قوه قضاییه نام گذاری کردند.

وی با بیان اینکه شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار و تشکیلات قوه قضاییه داشت، افرود: این شخصیت در تشکیلات نوین قضایی بر اساس تعالیم مقدس اسلام و تدوین لوایح قضایی جدید جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی را ایفا کرد.

یعقوبی ضمن گرامیداشت روز اصناف تصریح کرد: اصناف همواره در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش مؤثر داشته اند و امروز هم با توجه به مشکلات اقتصادی از اصناف درخواست داریم هوای مردم مستضعف جامعه را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار قوه قضاییه داشت

شهید بهشتی نقش مهمی در ایجاد ساختار قوه قضاییه داشت