مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-24سياسي

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟


ائمه جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن اشاره به مناسبت های روز مسائل و مشکلات شهرستان ها را مطرح و خواستار مقابله با گرانی ها شدند.

- امام جمعه سیرجان امروز در خطبه های نماز به تشدید تبلیغات رسانه ای غرب به ویژه صهیونیست ها پرداخت و گفت : ایران هراسی؛ حربه صهیونیست ها و نشانه ترس آنان از انتقام نظام اسلامی و قدرت مقاومت در لبنان ، فلسطین و منطقه است که این انتقام قطعی است و زمان ، مکان هم نخواهد داشت .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام سید محمود حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه سیرجان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با توجه به سابقه اقدامات ایران و محور مقاومت خوب می داند که وعده های داده شده در حد رسانه نبوده و عملیاتی خواهد شد، به همین دلیل این رژیم سعی دارد تا به روش های مختلف مانع از انتقام ایران در این زمینه شود که باید گفت این رژیم جعلی درسراشیبی سقوط، ذلت و افول قرار دارد.

انتقاد امام جمعه سیرجان از محل نگهداری معتادان در شهرستان وی به مناسبت 6 تیرماه در سال 1360 و سوءقصد به جان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:  مقام معظم رهبری که در آن وقت، نماینده امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع و نیز امام جمعه تهران بودند، با روشنگری‏های خویش، مردم را نسبت به ماهیت پلید جریان انحرافی ضد انقلاب و گروهک ها روشنگری داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟

ائمه جمعه کرمان امروز چه گفتند؟