مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 15:122022-06-23سياسي

آزادی 72 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان


به مناسبت هفته قوه قضاییه 72 زندانی جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی زنجان ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای مظلوم هفتم تیر اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست های قوه و تاکیدات رییس قوه قضاییه مبنی بر توجه به امور زندانیان و تعیین تکلیف زندانیان تحت قرار، امروز با حضور مسئولان قضایی استان و تمامی قضات استان دیدار چهره به چهره قضات با زندانیان در سه حوزه قضایی زنجان، ابهر و خدابنده برگزار شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان تصریح کرد: نتیجه این حضور و دیدار چهره به چهره با زندانیان و بررسی مشکلات آنها و با کمک ستاد دیه استان موجب آزادی 72  محکوم جرایم غیر عمد شد.

صادقی نیارکی با اشاره به اینکه در اداره زندان های استان اقدامات بسیار خوبی در حوزه تربیتی و مسائل فرهنگی زندانیان انجام شده که نتیجه این کارها حفظ یک تا 15 جزء از قرآن کریم توسط 160 زندانی شده که آثار بسیار موثری در عدم ورود مجدد زندانیان به زندان داشته است.

صادقی نیارکی از عملیاتی شدن 15 اولویت قوه قضاییه در استان خبر داد و افزود: یکی از این محورها کاهش جمعیت کیفری زندان هاست که برای اجرای این سیاست 28 راهکار سازنده و قابل اجرا تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 72 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان

آزادی 72 زندانی جرائم غیرعمد در زنجان