مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-23اجتماعي

ترافیک سنگین در جاده چالوس


رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده شهرستانک و حدفاصل سه راهی دیزین تا سیاه بیشه را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان تاب روز پنجشنبه با اشاره به این که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است، اظهار داشت: ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال جاده فیروزکوه در محدوده گیلاوند از توابع حوزه استحفاظی این استان نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت تردد خودرو در آزاد راه تهران شمال و همچنین در جاده هراز را عادی و روان توصیف کرد و با بیان اینکه مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است ، از رانندگان وسایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی، با صبر و حوصله رانندگی و از سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

پیش از این مرکز مدیریت راه های کشور، محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات آخر هفته در جاده های ارتباطی مازندران را اعلام کرده بود که طبق آن تردد موتور سیکلت به استثنای موتورسیکلت های امدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک سنگین در جاده چالوس

ترافیک سنگین در جاده چالوس