مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-23سياسي

آزادی 91 زن محکوم در زندان تهران در پی دستور رییس قوه قضاییه


رییس کل دادگستری استان تهران در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت از موافقت با درخواست عفو 91 نفر از مددجویان در پی دستور رییس قوه قضاییه متعاقب بازدید از زندان زنان و اعزام هیاتی از سوی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در دومین روز از هفته قوه قضاییه که حرکت جهادی، تحول و تعالی قضایی نام گذاری شده، در صدر یک هیات قضایی از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف کانون اصلاح و تربیت با مددجویانی ملاقات کرد که در پی قتل و به دلیل عدم شناسایی اولیای دم بلاتکلیف بودند.

القاصی در همین زمینه به مدیرکل زندان های استان تهران ماموریت داد تا تعداد مددجویانی را که به دلیل عدم شناسایی اولیای دم در زندان و یا کانون اصلاح و تربیت به سر می برند جهت پیگیری ویژه احصاء و گزارش کند.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن گرامی داشت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: زمانی که یک مسئول قضایی در کانون اصلاح و تربیت حضور پیدا می کند همواره این سئوال در ذهن او شکل می گیرد که چرا کسانی که مانند فرزند، برادر و خواهر کوچک هر یک از ما محسوب می شوند، باید در چنین شرایطی قرار بگیرند و چیستی و چرایی موضوع بیش از هر چیز دیگری مقام قضایی را رنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 91 زن محکوم در زندان تهران در پی دستور رییس قوه قضاییه

آزادی 91 زن محکوم در زندان تهران در پی دستور رییس قوه قضاییه